Where Your Best Belongs

Fra det øjeblik du kommer ind ad døren uanset hvor du er i verden, ved du, at du er en del af noget større.Vi har skabt et arbejdsmiljø og en kultur, der opfordrer til og støtter dig i at gøre dit bedste,

 

og vi inviterer hver medarbejder til at påvirke næste skridt både i deres egen region men også derudover. Vi bygger en bedre fremtid sammen.

CELYNDA - GLOBAL ‘LIVE’ PRESENTER & DIGITAL ACCOUNT MANAGER, FRANKRIG

Celynda startede i salg og efter to år fik hun en rolle indenfor et område som hun aldrig havde arbejdet I før. Da hun beskæftigede sig med salg, fik Celynda frihed til at planlægge hendes egen hverdag og opbygge selvtillid gennem interaktioner, støtte og kunderelationer.

”Jeg har lært vores kunders filosofi. Du tænker ikke for dem, men bruger derimod deres tankegang og foreslår løsninger. Du hjælper dem med at bygge noget som virker for dem.”
 
En ting var sikkert; Celyndas næste rolle skulle inkludere et element af kunderelationer. Nu er hun en stjerne, som udfører digitale produktdemonstrationer, som bruges i real-time interaktion. Bag kameraet og i direkte broadcasting er der ikke meget plads til fejl, men det har Celynda hurtigt lært at undgå. Hun repræsenterer Hilti til seere verden over.
 

ANDREW - LEARNING AND DEVELOPMENT MANAGER, SINGAPORE

Efter at have været en del af Hilti i mere end 20 år, har Andrew været verden rundt og fyldt roller, som han ikke vidste at han kunne.  De store udfordringer, som han har mødt på sin vej, kunne have føltes skræmmende uden den opbakning og støtte som Andrew nævner.

”Hilti formår virkelig at tage dig med der, hvor du vil hen, også selvom du endnu ikke er klar, hvor det er”

Andrew støtter medarbejdere på tværs af Jorden og støtter dem i at nå deres fulde potentiale. Det føles ikke en gang som arbejde mere: han bruger jo bare sin tid med spændende mennesker som vil forbedre deres karriere samtidig med at han viser dem, hvad de kan opnå.
 

ALEXIS - PRODUCT MANAGER OF CHEMICAL ANCHORS, USA

Vi mødte Alexis imens hun stadig studerede på universitetet, og snart derefter blev hun en del af Hilti. I starten kunne hun ikke se, hvor hun kunne passe ind, men Hilti hjalp hende med at findes hendes karrierevej. Alexis elsker at kunne se håndgribelige resultater af hendes arbejde, hvad enten det drejer sig om et anker, der fastholder en bjælke, eller om at se børns reaktioner, når de besøger Hilti for at lære mere om ingeniørarbejde. Som én blandt tre finalister, er hun endda kommet på et nyt projekt på vores hovedkontor i Liechtenstein, et sted hun altid gerne har villet besøge.
 
“28-årige får bare ikke den slags projekter andre steder!”

Alexis er ikke bange for at spørge om hjælp, når hun har behov for det, og hun ved at hendes team står bag hende.  At udføre opgaver, som du aldrig har gjort før, er ikke altid nemt, og derfor tilbyder vi de værktøjer og den støtte, som vores medarbejdere har brug for at udføre dem. For Alexis rækker det udover hendes daglige job og ind i hendes frivillige aktiviteter.
 

BANU - GENERAL MANAGER, TYRKIET

Banu har været en nøglemedarbejder, siden hun startede i Hilti for snart 20 år siden. Meget har ændret sig for hende i den tid …  blandt andet hendes stillinger og hendes flytning til Sydafrika.

Nogle gange har hun tvivlet på, om hun skulle skifte stilling, men hun har vist, at hun kan udrette mere, end hun forestillede sig. Når hun ser tilbage, forestillede Banu sig aldrig, at hun ville blive Marketing Director – og slet ikke General Manager. Med støtten fra hendes bagland kan hun virkelig opnå hvad som helst.
 
“Nogle gange har jeg spurgt mig selv: ‘Er det her muligt? Kan jeg lykkes?”
 
Udover hendes arbejde har Hilti også påvirket hendes personlige liv. At flytte med hendes mand og lille søn til Sydafrika var et stort skridt, men var samtidig en måde, hvorpå Banu kunne skabe en endnu bedre fremtid for hendes familie gennem Hilti. Og hendes søn elskede hvert øjeblik!
 

TOBIAS - GLOBAL TECHNOLOGY & ENGINEERING MANAGER, LIECHTENSTEIN

Innovationen i Hilti var nødt til at udvikle sig, og Tobias spillede en stor rolle i processen med lanceringen af vores nye initiativ, Hungry Lion. Nu kan alle i produktionen indsende deres idé og dermed blive hørt. Muliggør

“Jeg sidder i en stilling, hvor jeg kan parre strategisk og kreativt arbejde. Dette gør ændringer mulige, og åbner for at spændende udvikling kan komme i mine hænder. Jeg ser, hvordan we bygger en fremtid for alle.”
 
Tobias spiller en aktiv rolle fra idé til production. Han afrpøver altid nye ting og udforsker hvad der er muligt, og hvordan det kan hjælpe virksomheden fremad.  Vi kan aldrig vente med at se, Tobias’ teams næste projekt.

NIELS - HEAD OF GLOBAL MARKETING, DIRECT FASTENING, LIECHTENSTEIN

Niels blev en del af Hilti for ti år siden, og han har oplevet mange sider af virksomheden. Det hele startede i salg i Amsterdam, og det var her Niels mødte sin første store Hilti-udfordring: at vende et distrikt fra at omsætte for 100.000 euro til at omsætte for 1 million. Selvom han allerede rykkede videre fra salg for nogle år siden, byder kunder og kollegaer ham stadig varmt velkommen, når han besøger dem.

“Min chef kom og fortalte: vi har en anderledes udfordring til dig nu. Det er en rolle som Head of Marketing. Jeg ved stadig ikke, hvorfor de gav mig chancen, men det blev begyndelsen for mig”

Nu finder du Niels sætte al hans erfaring i spil i vores Direct Fastening Marketing team. Marketing i Hilti er en lang bevægelse væk fra, hvad du har lært på univeristetet: her er det nærmere ”learning by doing”. 

ANNA - HEAD OF CUSTOMER SERVICE, POLEN

Anna startede hendes karriere i Hilti i 2010 i Belarus. Ved at vælge Hilti gik hun ind i verden, som hun slet ikke kendte, men hun indrømmer, at hun fra starten havde en følelse af, at Hilti var det rette sted for hende.  Anna opsøgte hele tiden nye kompetencer og udfordringer. Ved at følge hendes drømme er hun nu ikke blot flyttet udenlands, men hun har også siddet i seks forskellige stillinger i fire forskellige afdelinger. Fra hver af disse områder har hun fået erfaring som hjælper hende til at angribe nye udfordringer, og hun har lært undervejs, at hun trives ved er at se kollegaer vokse og udvikle sig med hendes støtte.
 
"Alt er mulig i den her virksomhed. Opsæt dine mål og vær konsekvent, så kommer du hvorhen du vil. Drømme går virkelig i opfyldelse.”
 
Når hun går ind til en ny udfordring, bliver Anna konstant guidet af mottoet: “Vær åben og lad være at opstille barriere”. Stadig som Head of Customer Service sigter hun efter at udvikle sig selv og andre og derved bevise at alt er muligt.